Aquest dilluns s’han obert les pliques amb les ofertes presentades per les empreses candidates a gestionar els espais publicitaris de Televisió de Catalunya i els seus webs. Finalment, només se n’han presentat dues, les de les comercialitzadores dels grups Godó i Zeta. Ara, la CCMA ha de valorar les propostes i decidir en un màxim de 60 dies a quina de les dues empreses adjudica la gestió dels anuncis de TV3.

El contracte tindrà una durada de tres anys i únicament podrà ser prorrogat tres anys. El valor estimat pel total de sis anys és de 16 milions d’euros.

L’empresa adjudicatària s’endurà una comissió d’entre el 3 i el 7% de la facturació publicitària, i d’un 1,5% en el cas dels anuncis que provinguin de la FORTA. A més, la CCMA pagaria 900.000 euros anuals si es subroguen un màxim de 34 treballadors dels 38 que hi ha al departament comercial de TV3. Per la seva part, la cadena pública mantindria la gestió econòmica, així com el control d’emplaçament en la graella.