El Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya ha obert la convocatòria de la sisena edició dels Premis Impacte, els quals han estat remodelats amb l’objectiu de “representar i donar a conèixer de la millor forma possible la realitat dinàmica i transformadora que viu el sector de la comunicació i el màrqueting”.

Poden participar en els Premis Impacte les campanyes o accions que s’hagin dut a terme en la seva totalitat o en part a Catalunya, entre juny del 2018 i maig del 2019. El termini per presentar candidatures finalitza el 3 de juliol.

Enguany les categories passen de tres a nou: a les de comercial, social i innovació s’han afegit XXSScraftbranded contentestratègia de comunicació, mobile i health. A banda, la junta de l’entitat atorgarà el títol de Membre d’Honor.

El jurat valorarà campanyes i accions de comunicació, publicitat, màrqueting i relacions públiques segons els criteris de creativitat, estratègia, enginy, capacitat de connectar amb el públic objectiu, caràcter innovador de la idea o projecte, ús o integració de diferents disciplines, eines i canals (publicitat, relacions públiques, packaging, aplicacions, màrqueting digital).

Els guanyadors es donaran a conèixer el 16 de juliol, al HUB Museu del Disseny de Barcelona, en el marc de la Festa de l’Estiu que organitza anualment el Col·legi. Dies abans es faran públiques les tres campanyes o accions finalistes de cada categoria.

El jurat està presidit per Eva Conesa, directora creativa de Twoelf i format per Montse Blanco, directora de publicitat i imatge corporativa de la Fundació “la Caixa”; Miquel Campmany, responsable de comunicació al consumidor de Nestlé; Marta Coll, directora general d’Havas Media Barcelona; Raül Gassol, soci director d’Areyoutalkingtome; Marc Lite, soci fundador i director d’estratègia de Firma; Marcos Luengo, fundador i CEO d’ADman Media; Helena Marzo, directora creativa independent; Carles Ortet, soci fundador i director creatiu de Zoopa; Elisabeth Sabaté, directora creativa i sòcia de BeAgency; Mónica Sáez, directora comercial de la divisió farmàcia d’Ediciones Mayo; Cristina Salvador, sòcia directora de Both; Roser Tiana, fundadora i presidenta d’Interprofit, i Jordi Vilagut, fundador de Think Jazz.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram