L’Ajuntament de Girona s’incorpora a les activitats dels Premis de Comunicació Local Carles Rahola (impulsats per la Diputació i la demarcació de Girona del Col·legi de Periodistes) amb la creació d’una beca que té per objectiu fomentar la recerca sobre la història del periodisme a les comarques gironines.

La Beca Carles Rahola consta de dues modalitats: la professional, dotada amb 1.800 euros, dirigida a periodistes donats d’alta en qualsevol col·legi oficial professional, i la universitària, amb 1.200, que s’atorgarà a un estudiant en el marc del projecte final del grau o màster que estigui cursant.

La beca s’atorgarà al millor projecte inèdit de recerca en l’àmbit de la història del periodisme a les comarques gironines, la qual s’haurà de basar de manera principal en els recursos i els fons documentals que conté l’Arxiu Municipal de Girona.

El termini de presentació de projectes finalitza el 15 de novembre, i el veredicte es farà públic durant la gala de lliurament de la setena edició dels Premis Carles Rahola, a principis de 2016.

Els treballs finalitzats, que han de presentar-se en català, s’hauran de lliurar als deu mesos de la concessió de la beca. 

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram