Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) va presentar aquest dimarts MouTV, el nou sistema d’informació de servei per a les xarxes d’autobusos i metro.

MouTV, el nom de la qual va fer sortir l’enginy dels tuitaires amb les etiquetes #Moutv#programesMoutv, actualment té presència en 340 punts de les xarxes de TMB, i la previsió és que al desembre siguin 1.247 els punts de difusió, i a finals del 2012, superar els 2.000.

Ara, de moment, es pot seguir en monitors de 19 polzades a l’interior de 48 autobusos; en 31 andanes de metro dotades de projectors i pantalles de gran format; en 126 pantalles planes de 32 i 42 polzades, situades en altres andanes, i a un videomosaic de LEDs de 4 x 2,25 metres de l’estació d’Espanya de la línia 1. A més, es pot seguir la programació en els 30 monitors de 15 polzades d’un tren experimental que circula per la línia 3.

Pel que fa als continguts, MouTV ofereix tota la informació rellevant sobre el servei per tal de facilitar els desplaçaments en transport públic dels usuaris, i la complementa amb una selecció de notícies d’actualitat. Del temps d’emissió, el 50% és publicitat.