Dos anys i mig després del naixement d’etselquemenges.cat, la setmana passada es va posar en marxa el seu “germà bessó” SoyComoComo, amb el qual es busca ampliar “fronteres idiomàtiques” i arribar als lectors castellanoparlants amb els mateixos arguments que l’edició catalana.

El mitjà sobre alimentació i vida saludable s’ha decidit a fer el salt amb una edició en castellà un cop Etselquemenges (EQM) ha esdevingut un projecte “madur i consolidat”, remarca la directora d’ambdues capçaleres, Núria Coll. Al setembre, el digital va registrar 34.147 usuaris únics, segons OJD Interactiva. La clau de l’èxit, segons Coll, ha estat sortir cada dia amb “continguts periodístics únics, treballats i rigorosos”.

SoyComoComo està elaborat pel mateix equip de periodistes, cuiners i professionals de la salut “preocupats per l’alimentació i la seva relació amb moltes de les malalties actuals”. La nova capçalera es nodrirà dels continguts d’EQM, però no únicament i també en tindrà de propis, especialment en seccions com el Invitado o Restaurantes, ja que s’abasta un territori més ampli.