GfK DAM, que des d’aquest any s’encarrega del mesurament digital a l’Estat, ha creat un comitè de clients en compliment dels requeriments establerts en l’adjudicació.

Aquest òrgan executiu ha quedat format per Alfonso Puras de Vocento i Ignacio Albero d’Okdiario (en representació dels mitjans de comunicació generalista); Sergio Ferreiro de La Voz de Galicia (premsa territorial); María Álvarez Carreño d’¡Hola! (revistes i mitjans especialitzats); Anouschka Cumpa de Mediaset (audiovisual); Enrique Arnáiz d’Smartclip (xarxes publicitàries); Juan Pedro Moreno d’Havas i Raúl Devia de t2ó (agències), i Luis Serrano del Real Madrid (marques).

El comitè de clients es completarà amb un representant de les tres entitats que conformen la comissió de seguiment del concurs: l’Associació per a la Investigació de Mitjans de Comunicació (AIMC), l’Interactive Advertising Bureau (IAB Spain) i l’Associació Espanyola d’Anunciants (aea).

Aquest òrgan neix amb l’objectiu de vetllar perquè les necessitats de mesurament d’audiències i consum digital dels clients de GfK DAM siguin ateses, així com esdevenir un espai de debat, seguiment i millora continua de l’operativa, assenyala en un comunicat.