L’empresa Glifing ha començat a incorporar els textos de la revista Petit Sàpiens en les sessions del seu mètode d’entrenament de la lectura dirigit a infants i joves per millorar la velocitat i la comprensió lectora, per tal de dotar-les de valor afegit.
Amb aquest acord, ambdues parts promouen que, mentre infants i joves aprenen a llegir, també se’ls facilita la seva entrada a la cultura i el coneixement.
Glifing ha valorat la qualitat “elevada” dels textos de la revista. “El rigor que tenen en la forma i en el contingut garanteixen la fiabilitat acadèmica, i el llenguatge planer que utilitzen ofereix un recorregut fascinant per la història al públic més exigent com són els infants”, destaca l’empresa.
“Estem molt contents i agraïts a la revista Petit Sàpiens. Seguim fixant la mirada en els infants i el seu procés d’aprenentatge com a protagonistes, i que Petit Sàpiens ens hagi cedit textos ens permet obrir-los una porta a la cultura, la qual cosa és molt necessària perquè se’ls construeixin la personalitat i la identitat”, assenyala Montserrat Garcia, directora i creadora de Glifing.
Per la seva part, Àlex Novials, director del Petit Sàpiens comenta que “des de ja fa quatre anys, el Petit Sàpiens convida els seus lectors i lectores a pujar en una màquina del temps per a la imaginació. Perquè la història està plena de fets sorprenents i divertits, i perquè conèixer les coses que han passat al llarg dels segles ens ajuda a entendre millor moltes coses que passen avui. Estem molt contents de col·laborar amb Glifing i del fet que els seus usuaris i usuàries puguin gaudir de la història amb nosaltres”.