Grupo Godó ha decidit reestructurar els òrgans directius per consolidar el seu posicionament en l’àmbit dels mitjans i iniciar una expansió amb l’impuls de noves societats vinculades al món de la comunicació. En concret, el grup queda subdividit en les següents quatre direccions generals: negoci mèdia; estratègia; comercial i d’expansió, i corporativa.

El director general de negoci mèdia serà Xavier de Pol, que després de quatre anys torna a Godó, al qual havia estat vinculat durant dotze anys. Aquesta nova direcció general engloba La Vanguardia, Mundo Deportivo, Radiocat (l’empresa editora de RAC1 i RAC105), Godó Verticales, Godó Strategies i subscripcions. L’objectiu és contribuir a la dinamització de les activitats i millorar les sinergies entre les diverses capçaleres.

La direcció d’estratègia estarà comandada per Jorge Planas, fins ara director d’estratègia i desenvolupament corporatiu. El grup afirma que aquesta és una de les àrees que més han crescut els últims anys, amb diferents adquisicions d’empreses del sector digital. La missió de Planas és fer prospectiva al mercat per plantejar futures inversions.

La direcció general comercial i d’expansió compta amb Pere Guardiola al capdavant, fins ara director general comercial ras. El seu objectiu ara serà contribuir a l’expansió del grup, el desenvolupament comercial i l’atenció preferent als grans clients i institucions.

Finalment, Jaume Gurt continua com a director general corporatiu de Godó, d’on depenen l’assessoria jurídica, l’àrea de tecnologia, impressió, distribució, compres, inversions, finances i RRHH del grup.

Amb aquesta reestructuració, Godó elimina la direcció general de negoci audiovisual, fins ara liderada per Jaume Peral.