El grup Henneo continua expandint el seu projecte amb l’adquisició de capçaleres consolidades. La darrera ha estat Cinemanía, marca multimedia especialitada en cinema, sèries i cultura audiovisual.

“L’adquisició de Cinemanía permetrà a Henneo sumar contingut atractiu i de qualitat relacionat amb l’àmbit audiovisual i, a més, continuar amb la seva aposta perla creació de continguts verticals especialitzats”, assenyala el responsable de desenvolupament corporatiu del grup, Ignacio Martínez de Albornoz.

Per la seva part, el director de la revista, Carlos Marañón, celebra la nova etapa: “La integració de Cinemanía a Henneo és una excel·lent notícia per a la nostra marca des de tots els punts de vista: per l’afermament en la tasca periodística que realitzem des de fa molts anys; per la projecció de la nostra marca en l’univers digital gràcies a l’excel·lent posicionament i labor d’Henneo, i per la consolidació de la nostra aposta, original i diferenciada, en la revista mensual en paper. Tot això reforçarà una proposta de 360º d’informació sobre cinema, sèries i entreteniment audiovisual i potenciarà de forma exponencial el nostre ja fort vincle amb lectors, usuaris i anunciants”.

Cinemanía va ser fundada el 1995 pel grup Prisa, que se’n va desprendre 20 anys més tard. A principis de 2017, la revista va integrar el domini de l’edició digital dins d’elmundo.es.

Per la seva part, el grup editor d’Heraldo de Aragón va iniciar la seva política d’expansió fa tres anys amb la compra de 20 Minutos, i va continuar l’any passat amb l’adquisició d’una participació majoritària de Lainformación.com.