Les 25 televisions que formen part de la FORTA han tancat el 2012 amb una mitjana del 9,8% de quota de pantalla, sis dècimes menys que el 10,4% assolit l’any anterior, quan ja havia caigut nou dècimes respecte el 2010, segons l’informe anual de Barlovento realitzat amb dades de Kantar Media.

Entre les televisions autonòmiques, IB3 clou l’any amb un 6,3% de share de mitjana, 1,1 punts més que el 2011, mentre que Canal 9 ho fa amb un 5%, un punt menys. Pel que fa a la resta de cadenes de Radiotelevisió Valenciana (RTVV), Nou Dos obté un 0,4% de quota i Nou24 un 0,3%, els mateixos percentatges que l’any anterior.

Entre les cadenes de la FORTA, TV3 torna a obtenir un any més el share més alt, ara el 14,3%, que com ja havíem publicat és dues dècimes superior al del 2011. Pel que fa a la resta de cadenes de Televisió de Catalunya, el 3/24 assoleix de mitjana un 1,3% i Esport3 l’1,1%, creixent dues dècimes cadascuna. Pel que fa al Super3/33, obté un 1,6% (promig des de l’1 d’octubre, quan es van fusionar), mentre que per separat el 2011 van sumar el 3,2% de quota.

De la resta de les televisions de la FORTA, només creixen Aragón TV, amb l’11,3% de share (+0,6); ETB2, amb un 9,9% (+1,7);  ETB1, amb un 2,1% (+0,1); La Otra de Telemadrid, amb el 0,9% (+0,1), i ETB3, també amb un 0,9% de quota (+0,2).

A banda de TV3 i Aragón TV, només Televisió de Galícia, amb l’11,5% (-0,8) i Canal Sur, amb el 10,1% (-0,6) obtenen quotes de pantalla mitjanes amb dos dígits.