L’editora d’infoLibre ha tancat el 2020 amb unes pèrdues de 151.266 euros, un 0,9% més que els 149.907 euros de l’exercici anterior. El mitjà aspira a entrar en números negres aquest 2021 per primer cop en els seus vuit anys de vida, si es compleixen les previsions de noves subscripcions i ingressos comercials.

L’any passat, infoLibre va registrar uns ingressos nets d’1.374.479 euros, un increment del 32,46% respecte dels 1.037.621 euros de 2019. Per la seva part, les despeses van créixer un 28,48%, passant d’1.187.528 euros a 1.525.745.

Dels ingressos, 754.926 euros corresponen a les subscripcions (un augment del 49,95% respecte el 2019); 572.773 euros a la publicitat (+24,62%), i 37.354 euros a les vendes de la revista tintaLibre (–12,36%).

infoLibre destaca el creixement de les subscripcions: el febrer de 2021 tenia 13.515 persones abonades, un 43,72% més que el mateix mes de l’any passat.

Pel que fa a la distribució de les despeses de l’any passat, 1.124.153 euros (el 73,7% del total) es van destinar a personal (un 34,87% més que el 2019): 737.597 euros als sous dels treballadors (+35,09%); 201.700 a les cotitzacions de la Seguretat Social (+26,83%), i 182.836 euros a les col·laboracions (+44,67%).