Un dia després de ser nomenada consellera delegada de Prisa Media, Pilar Gil ha remodelat l’organigrama per simplificar-ne l’estructura i donar-li agilitat. La nova organització continuarà mantenint per a Espanya dues grans àrees de negoci i a nivell global set direccions transversals.
Una de les dues grans àrees és la de ràdio i negoci audiovisual, per a la qual s’ha nomenat com a director general Jaume Serra, fins ara delegat de Prisa Media a Catalunya. D’ell dependran Fran Llorente, nomenat director editorial i de continguts, i Miriam Hernanz, nova directora de Prisa Vídeo.
L’altra gran àrea de negoci és la de premsa, que tindrà com a directora general a Vanessa Hernández, que compaginarà el càrrec amb la direcció general d’operacions de Prisa Media.
Pel que fa a la resta de direccions transversals, Ana Ormaechea ha estat nomenada directora general de producte digital; Pablo Delgado de tecnologia i dades, i Óscar Ocaña de màrqueting. Per la seva part, Javier Muñoz es manté com a director de l’assessoria jurídica, i Marta Bretos de recursos humans i de gestió del talent.
A més, s’ha anunciat la creació de la direcció general d’ingressos i nous negocis, que de moment resta vacant.
Finalment, el fins ara director general de Cadena SER, Ignacio Soto, s’encarregarà de coordinar el pla estratègic que Prisa Media presentarà després de l’estiu.
Trajectòria de Jaume Serra
Jaume Serra Saguer va començar a treballar a PRISA el 1986, quan va fitxar per SER Empordà. El 1991 va assumir la direcció de Ràdio Lleida, el 1999 la de Ràdio Girona, i tres anys després es va incorporar a Ràdio Barcelona com a director de continguts de SER Catalunya.
El febrer de 2018, Serra va ser nomenat director de director de SER Catalunya i Ràdio Barcelona, i el novembre de 2021 va ascendir a delegat de Prisa Media a Catalunya.
Pilar Gil, nova consellera delegada de Prisa Media