Prisa Media ha nomenat José Gutiérrez con a nou director general solucions digital i tecnologia de la divisió de mitjans del grup. El nou directiu prové d’Henneo (com el president executiu de Prisa Media, Carlos Núñez), on dirigia l’àrea de productes, solucions i innovació.

Amb aquesta incorporació, el grup diu reafirmar la seva aposta per la transformació digital i la nova estructura de plataformes transversals, per tal de maximitzar els actius de Prisa, ampliar l’abast dels seus continguts a escala global, i buscar sinergies per generar nous productes digitals.

“La creació de productes i serveis basats en la combinació de la tecnologia, la dada i les audiències maximitzen el valor en l’entorn digital i ens permeten potenciar els nostres models de subscripció, impulsant el lideratge de les nostres marques”, assenyala Carlos Núñez. “Amb un perfil multidisciplinari, José Gutiérrez ha desenvolupat amb èxit nombrosos processos de transformació digital i compta amb àmplia experiència a nivell internacional, el que ens permetrà donar un fort salt a l’ambiciós projecte en què estem immersos”, afegeix respecte al nou fitxatge.

“Estem en un moment decisiu en què la tecnologia és la palanca d’evolució del negoci, i la dada és l’eix que el mou. Prisa compta amb tots els actius per abordar la necessària transformació digital, oferir solucions realment innovadores i integrals de màrqueting digital, reafirmant la seva forta capacitat de lideratge global”, apunta Gutiérrez.