El degà de la Facultat de Comunicació Blanquerna, Josep Maria Carbonell, és el nou president del consell d’administració d’Informació i Comunicació de Barcelona, l’empresa municipal gestora de BTV i Barcelona FM, càrrec que exercirà fins al desembre de 2016.

Carbonell assumeix la responsabilitat en virtut del Reglament d’organització i funcionament de la radiotelevisió pública barcelonina, que estableix una presidència rotatòria entre els cinc membres del consell d’administració. Aquest es va constituir el juliol de 2014, i el seu primer president va ser Carlos Nieto.

La resta del consell la completen Isona Passola i Vicenç Villatoro (que ja estaven en l’anterior mandat), i el periodista Carles Bosch, que s’ha incorporat aquest octubre per ocupar la vacant deixada per Albert de Gregorio. 

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram