Antoni BassasEl programa sobre actualitat de l’Ara.cat ha endegat aquest dilluns una nova temporada amb una novetat important: passa a ser un “informatiu continu” que arrencarà al matí, i no a les 20 h, l’horari inicialment adoptat quan es va posar en marxa el passat març.

Així doncs, a les 9.45 h Antoni Bassas penjarà el seu editorial diari per centrar l’actualitat de la jornada, al qual seguirà una entrevista o reportatge. Amb el canvi es vol aprofitar “l’hora punta” de consum del web, que segons l’Ara és a les 10 del matí, i així adaptar-se als hàbits dels lectors.

“Amb aquesta fórmula, d’anar generant continguts al llarg de tota la jornada, la redacció podrà reaccionar millor als estímuls informatius del dia”, explica Bassas. “Podrem estar encara més enganxats a la notícia i seguir els esdeveniments de la jornada”, afegeix l’editor de l’Ara.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram