Aquest dilluns, l’Ara.cat ha renovat el seu disseny (i el de les edicions d’Andorra, Illes Balears, País Valencià i comarques gironines) amb l’objectiu de ressaltar els continguts periodístics, facilitar la navegació i enriquir l’experiència dels lectors.

La capçalera, amb un logotip que guanya visibilitat, ha estat redissenyada per permetre accedir més fàcilment als continguts. Així, ha recuperat la barra horitzontal amb totes les seccions, que estrenen capçalera pròpia. A més, la barra del menú queda fixada a dalt quan l’usuari es desplaça a la part inferior.

L’Ara destaca que el nou disseny és “més net” i projecta una imatge “moderna, equilibrada i de qualitat”, en la línia de l’evolució que han seguit altres capçaleres, com The New York Times, segons assenyala el mateix mitjà.

L’Ara.cat també explica que ha implementat un disseny “més clar” per donar més protagonisme als continguts periodístics i a la seva jerarquització, i que ha refet la pàgina de les notícies, incorporant un cos de lletra més gran per facilitar-ne la lectura. 

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram