Per primer cop des del seu llançament, l’edició digital del diari 20 Minutos ha registrat benefici d’explotació. Concretament, de 100.000 euros durant el 2010. De fet, durant el darrer exercici, 20Minutos.es va generar 3,9 milions d’euros en ingressos, un 44,4% més que el 2009, mentre que l’edició impresa va reduir els ingressos un 17,6%, fins als 22,1 milions.

Reducció de les pèrdues d’explotació

Durant el 2010, l’editora de 20 Minutos va reduir les pèrdues d’explotació fins als 0,2 milions d’euros, quan l’any anterior havien estat 3,6 milions, segons dades fetes públiques pel seu propietari, el grup noruec Schibsted.

La reducció de la capçalera gratuïta es va fonamentar a un ajustament que es va traduir en una reducció de les despeses d’explotació del 17,6%, al passar de 31,8 milions d’euros el 2009 a 26,2 milions el 2010.