Durant la primera setmana de maig, El País va organitzar una exposició multisensorial al Palau de Cibeles de Madrid amb motiu del seu 40è aniversari. Actualment, la mostra es troba de gira i del 25 al 27 de novembre es podrà visitar al Museu Príncep Felip de la Ciutat de les Arts i les Ciències de València.

L’exposició està dividida en deu espais i formada per més de 350 imatges icòniques d’aquests 40 anys; 120 portades històriques (40 estatals, 40 internacionals i 40 d’El País Semanal), i 15 pantalles. Durant els dies que dura l’exposició també es realitzaran tallers de periodisme per a infants i projeccions del documental El País, con la Constitución.

L’exposició arriba a València després de passar per Bilbao, Barcelona i Santiago de Compostel·la, i abans de fer una darrera parada a Sevilla. 

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram