El Col·legi de Periodistes de Catalunya i Dircom Catalunya organitzen aquest divendres 29 de novembre al matí la sisena Jornada de Comunicació Corporativa amb el lema La confiança dels intangibles. La sessió tindrà lloc a la seu del CPC a Barcelona.
La jornada es presenta com un espai d’anàlisi i debat on es reflexionarà sobre la importància d’una estratègia comunicativa sòlida per afrontar desafiaments com la transparència, la sostenibilitat i les relacions amb els grups d’interès.
El programa inclou tres taules rodones. La primera és Com contribueixen els mitjans a la reputació i la confiança dels intangibles, i comptarà amb la participació d’Albert Sáez, director d’El Periódico; Enric Sierra, vicedirector de La Vanguardia, i Sílvia Barroso, directora d’El Món.
La segona taula és Com contribueix l’alta direcció a la reputació i confiança dels intangibles, amb Ignasi Prieto, chief brand officer de Cupra; Ingrid Pallàs, directora de l’àrea d’oftalmologia de Bayer; Pilar Orenés, directora de comunicació d’Educo, i Montse Serra, cap de serveix i solucions EMEA d’HP.
La darrera taula és Com contribueix la direcció de comunicació a la reputació i la confiança dels intangibles, amb Neus Matutes, directora de comunicació de Mars; Xavier Francàs, director de comunicació e l’Hospital Clínic; Xavier Purcallà, director de comunicació de la Sagrada Família; Xavier Torras, director de comunicació de Roca, i Sandra Hors, chief corporate affairs, brand and sustainability officer a Vueling.
Abans de la tercera taula se celebrarà l’acte de lliurament de la 14a edició dels Premis de Comunicació Corporativa Pilar Casanova que convoca el Col·legi de Periodistes.
La jornada finalitzarà amb una conferència de Santiago Tejedor, catedràtic de Periodisme.