El Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya va celebrar dimarts al vespre el lliurament dels Premis Impacte. En la sisena edició dels remodelats guardons, el màxim reconeixement, el Gran Premi Impacte, ha estat per a la campanya Be the Meister, de l’agència Proximity Barcelona, per a l’anunciant Jägermeister, una història de superació personal on es remesclen dues cançons de Rels B i Deva.

Enguany, el Premi d’Honor que el Col·legi –atorgat a persones o empreses que hagin significat un punt d’inflexió en el sector de la comunicació o el màrqueting– ha estat per als fundadors de Mediapro, Jaume Roures i Tatxo Benet, un “exemple d’emprenedoria, lideratge, compromís, atreviment i internacionalització”, coincidint amb el  25è aniversari de la productora.

La degana del Col·legi de Publicitaris i RRPP, Rosa Romà, va destacar el moment de repte que travessa el sector al país: “Tenim un horitzó d’esperança per a la comunicació publicitària a Catalunya, un país pioner i capdavanter en la matèria. Hem estat, som i serem un país de bon branding, de publicitat i d’innovació. Els Premis Impacte 2019 en són el millor notari que ho certifica”.

La cerimònia de lliurament va tenir lloc al Museu del Disseny de Barcelona, en un acte conduït per la periodista Xantal Llavina, en el marc de la Festa de l’Estiu que organitza anualment el Col·legi.

Palmarès Premis Impacte 2019

Innovació

  • Or: The Good Print Test / Client: Worten / Agència: VCCP
  • Plata: Protege lo que nos hace humanos / Client: Museu Nacional Thyssen-Bornesmisza / Agència: Double You

Social

  • Or: Peixos de plàstic / Client: CREA – Grup Agbar-Suez / Agència: Piece of Cake
  • Plata: Cap cartró al carrer / Client: Arrels Fundació / Agència: La Buena
  • Bronze: El mejor anuncio del mundo / Client: Fundació Josep Carreras / Agència: Brave

Comercial

  • Or: I Am What I Am / Client: Violeta by Mango / Agència McCann
  • Plata: Y tú ¿eres gourmet? / Client: Lay’s / Agència: & Rosàs
  • Bronze: Opina / Client: FreeDamm / Agència: The Cyranos

Xarxes socials

  • Or: Peixos de plàstic / Client: CREA – Grup Agbar-Suez / Agència Piece of Cake
  • Plata: Escape Library / Client: Kit Kat Nestlé / Agència: Double You
  • Bronze: #Sangfluencer / Client: Banc de Sang / campanya pròpia

Craft

  • Or: Level 7 / Client: Honda / Agència: Snoop
  • Plata: Space Beer / Client: Moritz / Agència: Snoop
  • Bronze: La banda sonora del Pirineu / Client: Aigua de Ribes / Agència: La Buena

Branded content

  • Or: Be the Meister / Client: Jägermeister / Agència: Proximity Barcelona
  • Plata: La banda sonora del Pirineu / Client: Aigua de Ribes / Agència: La Buena
  • Bronze: Àlex i Júlia / Client: Damm / Agència: Oriol Villar
  • Bronze: Amaxofobia / Client: Skoda / Agència: Proximity Barcelona

Estratègia de comunicació

  • Or: La banda sonora del Pirineu / Client: Aigua de Ribes / Agència: La Buena
  • Plata: Vota a Helton / Client: Fundación Khanimambo / Agència: Evil Love
  • Bronze: Peixos de plàstic / Client: CREA – Grup Agbar-Suez / Agència: Piece of Cake

Mobile

  • Or: Escape Library / Client: Kit Kat Nestlé / Agència: Double You
  • Bronze: Tolerància zero / Client: FGC / Agència: El Merkat

En aquesta sisena edició, els Premis Impacte han rebut 136 campanyes.

El jurat estava presidit per Eva Conesa, directora creativa de Twoelf, i format per Montse Blanco, directora de publicitat i imatge corporativa de la Fundació “la Caixa”; Miquel Campmany, responsable de comunicació al consumidor de Nestlé; Marta Coll, directora general d’Havas Media Barcelona; Raül Gassol, soci director d’Areyoutalkingtome; Marc Lite, soci fundador i director d’estratègia de Firma; Marcos Luengo, fundador i CEO d’ADman Media; Helena Marzo, directora creativa independent; Carles Ortet, soci fundador i director creatiu de Zoopa; Elisabeth Sabaté, directora creativa i sòcia de BeAgency; Mónica Sáez, directora comercial de la divisió farmàcia d’Ediciones Mayo; Cristina Salvador, sòcia directora de Both; Roser Tiana, fundadora i presidenta d’Interprofit, i Jordi Vilagut, fundador de Think Jazz.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram