Un any després de la darrera remodelació en la divisió de comercial i màrqueting, la CCMA ha tornat a introduir alguns canvis. D’entrada, Dani Reyes, que fins ara dirigia l’àrea de màrqueting de la televisió i els mitjans digitals, també assumeix la de la ràdio, unificant-se tots els mitjans de la Corporació en una sola direcció.

Per altra banda, Neus Comellas (exdirectora comercial de TV3) assumeix la direcció comercial de Catalunya Ràdio, responsabilitat que compaginarà amb la direcció de nou negoci i desenvolupament de cartera assumida fa un any.

Reyes i Comellas assumeixen les funcions de Lluís Carrasco, fins ara director de l’àrea de comercial i màrqueting de les emissores de Catalunya Ràdio.

Finalment, Ramiro García ha estat nomenat nou cap de la delegació comercial de la CCMA a Madrid (on era cap de vendes) en substitució d’Esteve Tiana.

La CCMA explica que aquests canvis dins la direcció corporativa de comercial i màrqueting (creada el setembre de 2014) busquen “avançar en el nou model de gestió de la publicitat i les marques, reforçar la competitivitat de TV3 i Catalunya Ràdio, i potenciar-ne les sinergies”.

La Corporació afegeix que aquesta nova estructura “ha d’enfortir el posicionament estratègic de la CCMA davant dels reptes actuals del sector, optimitzar els recursos a tots els nivells per millorar l’eficiència del grup, simplificar-ne la gestió organitzativa i agilitar la presa de decisions”.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram