El consell rector de la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació ha aprovat un avantprojecte de pressupostos de 56.018.598 euros per al proper any, un increment de 127.265 euros respecte al de 2019.

L’ens públic argumenta que la proposta ha estat dissenyada per “ajustar-se a la subvenció que la plataforma de mitjans públics valencians rep de la Generalitat i davant la incertesa que suposa el fet de no tindre les dades dels Pressupostos Generals de l’Estat”.

Així doncs, la CVMC ha estat més prudent que l’any passat, quan va presentar un avantprojecte de pressupost de 69 milions d’euros per al 2019 (14 milions més que en l’exercici anterior), el qual va ser rebutjat per la Generalitat. Així doncs, es preveu que el de 2020 rebrà el vistiplau de l’Executiu de Ximo Puig.

Dels 56.018.598 euros pressupostats per a l’any vinent, 51.028.962 són per a la Societat Anònima de Mitjans de Comunicació, l’empresa d’À Punt Mèdia (1.605.436 euros menys que aquest any), i 4.989.636 per a la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació (1.732.701 més).

La CVMC explica que l’avantprojecte manté la partida destinada a personal i preveu poc més de 2 milions per a inversions en infraestructures i tecnologia. A més, contempla una despesa de 20 milions per a continguts televisius i radiofònics d’À Punt.