Edifici de Can Serra, seu de la Diputació de Barcelona.

La Diputació de Barcelona s’ha incorporat com a partner institucional del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya. L’acord entre ambdues institucions té com a objectius unir forces per impulsar el sector del màrqueting, la comunicació, la publicitat i les relacions públiques, col·laborar en la recuperació del pes publicitari de Barcelona, i posar en valor la tasca institucional de la Diputació.

L’acord estableix que Col·legi exercirà com a consultor i assessor en matèria publicitària de l’ens supramunicipal. A més, es preveu una col·laboració que permeti apropar la Diputació a la ciutadania, donant a conèixer les seves funcions, objectius i avantatges envers la població i els municipis de la demarcació de Barcelona.

Per altra banda, es contempla que ambdues institucions organitzin de forma conjunta jornades i altres projectes que permetin crear un espai de debat per compartir informació sobre l’actualitat del sector i les últimes tendències.

Amb la incorporació com a partner institucional, la Diputació de Barcelona formarà part del consell consultiu i els comitès professionals del Col·legi, i participarà en les principals activitats de l’entitat.

“La Diputació de Barcelona, com a ens supramunicipal que representa 5,5 milions del total de la població de Catalunya, ha de sumar-se a les iniciatives que donin empenta al territori”, assenyala el seu director de comunicació, Xavier Casinos. “L’esforç que està fent el Col·legi per posicionar-se com a referent en l’àmbit de la comunicació i el màrqueting bé mereix que la nostra institució se sumi en aquest projecte. Les sinergies i els espais de debat que es poden generar entre el sector privat i les institucions poden beneficiar ambdues parts”, afegeix al respecte.

“És molt bona notícia que l’administració pública, i en aquest cas la Diputació de Barcelona, aposti per impulsar un sector tan rellevant per a l’economia com és el del màrqueting, la comunicació, la publicitat i les relacions públiques”, celebra el director general del Col·legi, Antonio Traugott. “Amb aquest acord iniciem un camí de feina conjunta per tornar a posar Barcelona al lloc que mereix en el nostre sector i a nivell internacional”, rebla.