L’Associació per a la Investigació de Mitjans de Comunicació (AIMC), l’Interactive Advertising Bureau (IAB Spain) i l’Associació Espanyola d’Anunciants (aea) han ratificat l’elecció de GfK per fer el mesurament digital a l’Estat espanyol, un cop ha conclòs “satisfactòriament” el període de negociació obert per abordar alguns aspectes tècnics i econòmics de la seva proposta.

La comissió de seguiment del concurs (formada per les tres entitats) assenyala que la companyia d’investigació de mercats alemanya “ha demostrat la seva capacitat tecnològica i disposició per donar resposta i solució a les necessitats i reptes que es plantegen” en el mercat estatal. Aquesta comissió ara queda constituïda com a permanent per analitzar el control i seguiment dels compromisos establerts.

GfK assumirà el mesurament digital l’1 de gener de 2022 per un període de quatre anys. El servei ha estat realitzat Comscore des dels seus inicis, l’any 2012.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram