El mitjà radiofònic ha superat per primer cop els diaris en inversió publicitària a l’Estat, segons InfoAdex. En concret, en el primer semestre de l’any, les ràdios van facturar 208,6 milions en publicitat, un 2,9% més que els 202,7 milions registrats en el mateix període de 2018. Per la seva part, els diaris es van quedar en 207,7 milions, una caiguda del 7,8% respecte als 225,2 milions ingressats de gener a juny de 2018.

L’informe d’InfoAdex corresponent als primers sis mesos de 2019 indica que la inversió publicitària en mitjans convencionals va retrocedir un 2,2% fins als 2.115,3 milions respecte als 2.163,3 de l’any passat.

Pel que fa a la resta de mitjans, la inversió va ser de 1.042,6 milions en televisions (–5,6%); 382,3 a internet (+9,9%); 105,2 a revistes (–11%), i 11,5 milions a suplements i dominicals (–6,9%).