La inversió publicitària en el conjunt de l’Estat el passat gener va ser de 423,6 milions d’euros, un increment del 3,7% respecte dels 408,5 milions del mateix mes de 2024, segons InfoAdex.

La facturació publicitària només va recular en diaris i dominicals, amb 47,4milions d’euros ingressats (un 4% menys que el gener de l’any passat), i el cinema amb 1,4 (–3,7%).

Per la seva part, la inversió publicitària va ser de 138,6 milions d’euros en televisió (+2,3%); de 39,4 milions en ràdio i àudio (+2,5%); d’11,9 en revistes (+4,2%), i de 24,6 en exterior (+15,8%).

Finalment, al gener es van invertir 70,9 milions d’euros en cercadors (+2,7%); 56,7 en xarxes socials (+1,5%), i 32,7 milions en websites (+24,6%).

La inversió en publicitat va créixer un 4,2% el 2024
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram