La 22a edició de La Marató de TV3 ha acomiadat la transmissió a la 1.19 h de la matinada amb una recaptació de 9.550.109 euros, una xifra inferior als 10.113.152 de l’any passat, el seu rècord històric, però força més alta que els 7.231.628 aconseguits fa dos anys.

Amb tot, La Marató, enguany dedicada a les malalties neurodegeneratives i conduïda per Núria Solé i Roger de Gràcia, encara pot seguir incrementant la recaptació, doncs el tancament definitiu es farà el proper 31 de març, data fins la qual es poden seguir fent donatius. L’edició de l’any passat va tancar amb 12.387.634 euros.

Durant les 15 hores i 19 minuts de programa en directe, La Marató va tenir 459.000 espectadors de mitjana, amb una quota de pantalla global del 21,19% i una audiència acumulada de 3.043.000 persones. Aquestes xifres van fer que la cadena pública liderés les audiències de diumenge amb un 20,1% de share, a força distància de la segona, Antena 3, amb l’11,1%.