L’aposta Mediapro pels eSports va donant resultats, i la plataforma U-BEAT celebra el seu primer aniversari incorporant millores i expandint-se.

El canal lineal s’ha incorporat a l’oferta d’Sky a l’Amèrica Central i des del 3 de desembre es pot veure a Mèxic, República Dominicana, Belize, Costa Rica, El Salvador, Guatemala, Hondures, Nicaragua i Panamà. D’aquesta manera, el canal ja arriba a 12 milions de llars.

A Espanya U-BEAT es pot sintonitzar a través de Movistar, Orange, Telecable, Euskaltel i R, i també està disponible a Argentina, Xile, Colòmbia, Equador, Mèxic, Perú i Uruguai mitjançant Movistar eSports U-BEAT.

Coincidint amb el seu primer aniversari, la plataforma OTT (disponible al web i en dispositius mòbils) ha incorporat noves característiques tècniques, entre les quals destaca la visualització de continguts sense necessitat de tenir connexió a internet. Una altra novetat és la creació d’un xat perquè els seguidors comentin les emissions en directe.

En aquest primer any, la plataforma U-BEAT ha retransmès més de 3.600 hores de les competicions dels videojocs més populars (League of Legends, Clash Royale, Fortnite, FIFA o Call of Duty). A més, ha apostat pels continguts de producció pròpia, que han donat com a resultat més d’una dotzena de nous formats sota el segell U-BEAT Originals. Un dels grans èxits de producció pròpia és Hoy no se sale, un late night presentat per Ibai Llanos i Kapo 013.