Durant el tercer trimestre de l’any, 20 Minutos ha registrat unes pèrdues brutes d’explotació (EBITDA) d’1,4 milions d’euros, una millora del 12,5% respecte els 1,6 milions de 2013. Així, doncs, de gener a setembre d’aquest 2014, 20 Minutos acumula un resultat negatiu de 3,9 milions d’euros, la mateixa xifra que en el mateix període de l’any passat. Amb tot, des de 2011, el gratuït ja suma unes pèrdues d’explotació de 18,3 milions.

De juliol a octubre, el grup ha ingressat 2,8 milions, un 12% més que els 2,5 milions de 2013, mentre que la despesa ha incrementat un 2,4%, passant de 4,1 milions a 4,2. Per divisions, l’edició impresa ha ingressat 1,9 milions, 100.000 més que l’any passat, i la digital 0,9 milions, 200.000 més.

En el conjunt dels primers nou mesos de 2014, els ingressos del gratuït han estat de 10,7 milions d’euros un 2,9% superior als 10,4 de fa un any. 7,8 milions corresponen a l’edició impresa, que es manté, i 2,9 de la digital, que incrementa en 300.000. Per la seva part, les despeses han pujat fins als 14,6 milions, un 2,1% més que els 14,3 de 2013.

La difusió continua caient

Les pèrdues econòmiques de 20 Minutos s’acompanyen amb un descens continu de la difusió. Al setembre, va ser de 334.715 exemplars a tot l’Estat, un 10,6% menys que els 372.168 del 2013.

La seva xifra més baixa en la difusió la va registrar el passat juliol (període en què no es distribueix tot el mes), amb 202.616 exemplars, un 35,9% 315.930 de juliol de l’any passat. 

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram