La revista de música i cultura popular Caramella ha complert 20 anys i 40 números. Coincidint amb l’efemèride, la capçalera semestral promou una campanya de micromecenatge amb l’objectiu de consolidar el projecte editorial i finançar les activitats programades per l’aniversari.

D’aquesta manera, Caramella vol celebrar aquests 20 anys de projecte editorial difonent, debatent i promovent la cultura popular des dels Països Catalans, i al mateix temps “fer un salt endavant per donar garanties de futur a la revista i a tot el projecte”.

Caramella va néixer el 1999 amb la voluntat d’esdevenir un referent del sector i consolidar un espai de confluència de moltes de les entitats, institucions i persones que es mouen, treballen i gaudeixen de la cultura popular als Països Catalans.

L’objectiu de la campanya de micromecenatge és triple: donar a conèixer la revista a nous públics, créixer en nombre de subscriptors i finançar les diverses activitats relacionades amb el 20è aniversari. La pretensió és recaptar un mínim de 2.500 euros i el termini per fer-se mecenes finalitza el 27 de juny.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram