Del 13 al 16 d’abril, Barcelona Activa acull la Setmana de la Comunicació, organitzada pel Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya. L’esdeveniment s’estructura en quatre sessions temàtiques per reflexionar sobre les claus de la gestió de la comunicació davant la ‘revolució digital’. Les quatre sessions, que tindran lloc de 19 a 20.30 h, són:
- Jornada relacions públiques (dilluns 13): Nou repte en la comunicació corporativa: la irrupció de la immediatesa informativa davant de la consolidació dels mitjans de comunicació digitals, amb Marc Puig, director de comunicació de l’Ajuntament de Barcelona; Juan García, editor d’Economia Digital, i Ana Fernández, assessora de Comunicació Corporativa.
- Jornada publicitat (dimarts 14): La nova era de la publicitat. De l’storytelling al branded content, amb Alex Martínez, director general creatiu de l’agència J. Walter Thompson; i Eduard Farrán, director creatiu executiu de l’agència Stragonoff i primer doctor en Storytelling d’Espanya.
- Jornada planificació de mitjans (dimecres 15): Implicacions que ha suposat la digitalització en el model de relació entre els mitjans i els consumidors, amb David Lahoz, cap de digital a Carat Barcelona; Luis Meseguer, director de Clear Channel a Catalunya; Àlex Marquina, director comercial de mitjans digitals de la CCMA, i Enric Sierra, subdirector de l’edició digital de La Vanguardia.
- Jornada digital (dijous 16): Oportunitats i amenaces de la nova publicitat social (publicitat a les xarxes socials: Facebook, Twitter, Linkedin, Youtube..), amb Marc Elena, CEO d’Adsmurai; Víctor Puig, soci director de Zinkdo, i Sergi Garcia, social media strategist al grup Lewis PR.