Si fos 28 de desembre semblaria una innocentada, però no ho és. Les batusses dialèctiques entre els diferents programes de La Sexta i Intereconomía i les notables diferències ideològiques que mantenen ambdues cadenes no han evitat que aquestes hagin arribat a un acord comercial.

Publiseis, l’empresa que la cadena de Jaume Roures va crear per gestionar la seva publicitat, també s’encarregarà de la d’Intereconomía. L’acord és per tres anys i s’iniciarà el proper gener. L’anunci arriba un dia després que Publiespaña, que pertany a Telecinco, informés que a partir del 31 de desembre deixarà de comercialitzar la publicitat d’Intereconomía.

Per acabar-ho d’adobar, La Sexta també ha anunciat que Publiseis gestionarà els anuncis de la cadena catòlica 13TV, que tampoc es pot dir que sigui de la mateixa corda ideològica. Cal recordar que 13TV compta amb una important participació de la COPE, emissora que també ha mantingut les seves raons amb La Sexta.