Amb l’objectiu d’incrementar la visibilitat de les publicacions Línia, el Grup Comunicació 21 està culminant la implementació d’un ambiciós pla d’expositors distribuïts en mercats municipals, centres cívics, biblioteques, gimnasos, establiments de loteries, estacions de tren i alguns supermercats.

Actualment ja hi ha ubicats 63 expositors, xifra que arribarà els 88 el proper 25 de gener, i als 200 abans del 30 de març, segons el pla de negoci i industrial de l’empresa editora.

Davant la crisi sanitària, els expositors permeten una distribució neta, ordenada i adaptada a les circumstàncies. En aquests moments, Línia ja és l’empresa editora de publicacions gratuïtes amb més expositors de Barcelona i l’àrea metropolitana.

La xarxa Línia, amb 19 edicions hiperlocals i comarcals és líder en el segment de proximitat. Disposa de tres setmanaris a l’Eixample, Barcelonès Nord i Vallès Oriental; tres quinzenals al Montserratí, Sants i les Corts; i 13 edicions mensuals a l’Hospitalet, el Baix Llobregat sud, Esplugues i entorn, àrea de Cerdanyola, Baix Maresme i els districtes barcelonins de Gràcia, Sarrià, Ciutat Vella, Horta, Sant Andreu i Sant Martí. Totes amb control de PGD-OJD.

Suport a les ONG

Les publicacions de proximitat Línia han signat acords, convenis o col·laboren actualment amb una desena d’ONG de diferents àmbits socials, locals, nacionals i internacionals. Es tracta d’un pla de suport i difusió per tal de contribuir a visibilitzar les diferents campanyes de comunicació de les organitzacions humanitàries.

Així doncs, Línia col·labora amb Mans Unides, Creu Roja, Fundació Vicente Ferrer, Sonrisas de Bombay, ADDA – Associació Defensa Drets Animal, Metges Sense Fronteres, Protectora Barcelona, AFANOC – Associació de Familiars i Amics de Nens Oncològics de Catalunya, SOS Hurones i Banc d’Aliments.