Més enllà de la paritat numèrica. Cap a un lideratge femení en les redaccions és la quarta jornada del cicle organitzat per l’APPEC Editors de Revistes i Digitals amb motiu del seu 40è aniversari. L’activitat tindrà lloc divendres 17 de novembre al matí al Palau Robert.
La nova sessió de les Jornades #APPEC2063 comptarà amb una taula rodona amb la participació d’Anna Sàez, directora del diari Segre; la periodista Laura Rosel, i Neus Tomàs, directora adjunta d’elDiario.es, moderades per l’enginyer informàtic i divulgador Josep M. Ganyet.
La jornada l’obriran Eva Pomares, directora general de Difusió de la Generalitat, i Germà Capdevila, president de l’APPEC.
La nova sessió parteix de la premissa que la paritat com a objectiu quantitatiu no és efectiva si no va acompanyada d’una paritat en les responsabilitats i en les decisions de negoci.