El Grup Lavinia ha posat en marxa una nova àrea per impulsar el disseny i el desenvolupament experiències relacionades amb l’àudio online. Lavinia Voice està especialitzada en tecnologia, creativitat i generació de continguts per a assistents de veu, així com noves narratives basades en l’àudio.

Lavinia entén que el camp de l’àudio online ofereix “importants oportunitats “en l’àmbit de la comunicació i els nous formats, i és “clau” per connectar amb els consumidors i oferir experiències en què continguts i publicitat s’uneixin de forma integrada i no intrusiva.

Això, afegeix el grup, es conjuga en el seu propòsit d’aportar una visió àmplia del sector per oferir productes audiovisuals avançats per a mitjans de comunicació, marques i institucions.

El grup ressalta que Lavinia Voice ha estat seleccionada com a agència recomanada per l’Alexa d’Amazon per al desenvolupament d’skills.

El seu naixement arriba amb el bagatge del treball realitzat en els últims mesos en el disseny d’experiències en continguts infantils de RTVE adaptats als assistents de veu domèstics. Això s’ha concretat en les dues noves aplicacions Lunnis de Leyenda i Cuentos de Clan.