Condé Nast España ha nomenat Lina Calzado com a chief digital officer. La directiva serà la responsable de la supervisió i el desenvolupament de l’estratègia de negoci digital del grup, que inclou les capçaleres Vogue, GQ, Glamour, AD, Condé Nast Traveler i Vanity Fair.

Calzado reportarà directament a Natalia Gamero del Castillo, directora general de desenvolupament corporatiu de Condé Nast, qui assenyala que el nomenament reforçarà l’estratègia digital del grup. “La seva trajectòria i experiència, la seva visió estratègica i el seu coneixement de les necessitats d’un mercat en contínua evolució la situen en la perfecta posició per impulsar el desenvolupament digital de la companyia”, assenyala Gamero.

Llicenciada en Econòmiques, Lina Calzado porta nou anys a Condé Nast, on ha desenvolupat diverses funcions, com ara digital data strategist, directora de producte comercial i client services, i subdirectora digital d’operacions, el càrrec que exercia fins al nou nomenament.