El setmanari Línia Eixample ha publicat el seu número 200 i continua sumant anys i reafirmant el seu lideratge periodístic al districte central de Barcelona. La capçalera del Grup Comunicació 21, fundada el 2010, és el primer setmanari que s’ha fet en la història del districte més poblat de Barcelona.

Línia Eixample es presenta com una eina de cohesió territorial, amb una aposta que combina el format paper i el món digital, i amb voluntat d’innovar en cadascun d’aquests dos àmbits. Des del setmanari se subratlla el seu compromís “amb el bon periodisme de proximitat, així com amb la cultura, la llengua i el país”.

La fórmula i també repte de la capçalera és “combinar el periodisme en majúscules amb una publicació definida i dimensionada”. En aquest sentit, des de Línia es remarca que “la responsabilitat que ens autoexigim per estar a l’altura de les circumstàncies ens esperona per continuar sent fidels al nostre ideari ètic, explicant, sempre en català, l’Eixample, la ciutat i el país que s’obre pas decididament cap al futur”.