El periòdic Línia Vallès ha editat aquest divendres el número 700 reafirmant el seu espai periodístic i publicitari a la comarca. Amb una difusió de 14.331 exemplars setmanals auditats per OJD-PGD, la capçalera fundada fa 19 anys revalida la seva presència territorial com una de les publicacions de referència al Vallès Oriental.

Coincidint amb aquesta efemèride, el Grup Comunicació 21, editor de la capçalera, ha volgut destacar que Línia Vallès és una eina de cohesió territorial. “La nostra vocació vallesana ens ha portat a ser, actualment, l’única publicació gratuïta comarcal”, afirma.

En aquest sentit, l’editora detalla que “Línia Vallès aposta clarament pel format paper”, si bé “sense descuidar les xarxes”. “La fórmula, i alhora el repte, és combinar el periodisme en majúscules amb la difusió i fer una publicació definida i dimensionada”, afegeixen des de l’empresa editora.

El Grup Comunicació 21 argumenta que “calen editors i empreses editores darrere dels periòdics”. “Amb totes les mancances d’aquest model, aquesta continua sent l’única fórmula possible i sostenible en el temps”, afegeix.

“La responsabilitat que ens autoexigim per estar a l’altura de les circumstàncies ens esperona per continuar sent fidels al nostre ideari ètic, fent-lo compatible amb les servituds que implica ser també una empresa”, conclou l’editora, que reivindica el fet de tocar de peus a terra i ser realista.