Marta Algora i Elena Manterola assumeixen noves responsabilitats [foto: Henneo].
D’aquesta manera, la companyia “reforça la seva transformació digital i avança en l’impuls de continguts i productes més innovadors que obrin noves oportunitats de negoci i permetin millorar l’oferta de les diferents capçaleres”.
Marta Algora porta 13 anys a Henneo, principalment amb responsabilitats en àrees d’estratègia digital i innovació, producte digital i data. Ara dirigirà l’estratègia i el creixement del negoci digital, encarregant-se de promoure i definir el desenvolupament dels productes de les diferents capçaleres i continuar avançant en la digitalització i la innovació.
Per la seva part, Elena Manterola forma part del grup des de 2010, on ha estat fortament vinculada amb projectes de transformació digital, entre altres àrees. En la nova etapa dirigirà els verticals del grup amb l’objectiu d’explorar noves oportunitats de negoci, maximitzar els ingressos, oferir productes més atractius, i explorar nous formats.
Henneo es queda amb els mitjans d’Axel Springer a Espanya