La presidenta i consellera delegada de Condé Nast España, Natalia Gamero del Castillo, ha renovat la cúpula de la revista Glamour amb el nomenament de Marta Hurtado de Mendoza com a directora editorial i de Clara Montoya com a directora de negoci. Amb aquest tàndem creatiu i de negoci l’editora vol donar un nou impuls a la marca.

Marta Hurtado, fins ara subdirectora de la revista i directora de l’edició digital, ampliarà les seves funcions per liderar un projecte transmèdia, amb responsabilitat sobre l’estratègia editorial de la marca en totes les seves plataformes i formats. La periodista substitueix Alicia Parro, que dirigia Glamour des del seu llançament a l’Estat, el 2002.

Per la seva part, Clara Montoya, fins ara directora comercial de Glamour, també adquireix noves responsabilitats, passant a dirigir les diferents línies de negoci i àrees de gestió de la marca, impulsant la seva estratègia global i potenciant les sinergies entre les diferents iniciatives i plataformes.

Nova etapa

En aquesta nova etapa, la capçalera explorarà en els seus canals digitals “un nou estàndard d’excel·lència digital basat en la renovació del llenguatge, les noves fórmules de narrativa audiovisual i l’ús de la intel·ligència editorial” per dissenyar nous formats, segons apunta en un comunicat.

“Amb aquest nou projecte i estructura de lideratge obrim un nou temps per a una de les marques emblemàtiques de Condé Nast España”, assenyala Natalia Gamero del Castillo, que va assumir la presidència al juliol.

“Marta Hurtado de Mendoza i Clara Montoya formen un gran tàndem per avançar en una nova etapa inspirada en el canvi i la innovació, que permetrà la posada en valor de la creativitat i la diferència. Es tracta d’un projecte emocionant i ambiciós, i estic segura que la combinació dels seus enormes talents és una garantia de futur anomenada a l’èxit”, afegeix.