L’Associació per a la Investigació de Mitjans de Comunicació (AIMC) ha escollit com a nova presidenta Marta San Pedro, cap d’automatització a Dentsu, i que en els sis darrers anys ha exercit de vicepresidenta.

Relleva Jordi Català, director d’anàlisi i explotació d’audiències de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, qui va accedir al càrrec fa tres anys i ha acabat mandat. Català, que continuarà a la junta com a vocal, ha estat el primer representant d’un mitjà de comunicació que ha presidit l’associació que s’encarrega de l’EGM.

Completen la nova junta directiva el vicepresident Santiago Gómez (Atresmedia TV; la vicepresidenta Marta Sáez (OMG), i els vocals Javier Acebo (Publicis Group), Cristina Viúdez (WPP Media), Sandra Prosperi (Hearst), Pablo J. Pérez (Google), Mapi Merchante (IPG MediaBrands), Vanessa Hernández (Prisa), Ramón Osorio (Atresmedia Radio), i Mario Rodríguez (Mediaset).

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram