El Grup Mediapro ha adquirit el 100% de l’accionariat de Visyon, empresa especialitzada en la producció de continguts audiovisuals immersius. D’aquesta manera, Mediapro fa un pas més en la seva aposta pel desenvolupament de les noves tecnologies.

Mediapro i Visyon ja havien treballat plegades des del 2014, i actualment estan desenvolupant nous models de negoci per a la retransmissió immersiva de continguts, esports i entreteniment, evolucionant la indústria dels e-sports, i explorant múltiples casos d’ús per al potencial de mercat que s’obre amb el desplegament de la connectivitat 5G.

Fundada el 2012, Visyon ha estat pionera en solucions de tecnologia immersiva com realitat virtual (VR), realitat augmentada (AR) i realitat mixta (MR). L’empresa compta amb una setantena de professionals, la majoria d’ells a la seu central de Barcelona, i disposa d’oficines a Madrid, Londres i Dubai, així com delegacions a Milà, Eindhoven, San Francisco i Nova York.

Des de la seva creació, Visyon ha desenvolupat més de 400 projectes, és líder del mercat a Espanya, i una de les companyies del món amb més experiència en el camp de la realitat estesa (XR).

Amb la compra per part de Mediapro, l’empresa s’integrarà dins de l’estructura del grup com una nova unitat de negoci.

Mediapro adquireix la Lliga de Videojocs Professional

L’anunci de la incorporació de Visyon es produeix un dia després que es donés a conèixer que Mediapro havia culminat la compra de Fandroid, l’empresa propietària de la Lliga de Videojocs Professional. El grup ja tenia una participació majoritària del 50% des de l’octubre de 2016, i ara l’ha ampliat fins al 100%.