El Grup Mediapro ha posat en marxa OneSoccer, un canal 24 hores i una plataforma OTT amb continguts en directe i sota demanda dedicats al futbol canadenc. La iniciativa s’emmarca en l’acord amb la Canadian Soccer Business, de la qual Mediapro en gestionarà els drets audiovisuals fins al 2029.

OneSoccer oferirà els 98 partits de la nova lliga professional, així com els 24 de la copa canadenca i els matxs que les seleccions masculina i femenina del Canadà juguin a casa, entre d’altres.

El canal també inclourà una programació amb informatius d’actualitat, resums, magazins, entrevistes i reportatges. Properament OneSoccer també estarà disponible en operadores de televisió del Canadà.

“Hem notat una gran expectació al país”, assenyala Óscar López, CEO de Mediapro Canadà. “Estem convençuts de l’èxit de la nova competició. La nostra experiència a Espanya i altres mercats en diu que els canals 27/7 són molt atractius per als espectadors, i el consum en formats digitals està en creixement”, ressalta.