The Mediapro Studio va exposar dimarts al MIPCOM de Canes les prioritats del full de ruta per avançar en la seva consolidació internacional: producció en anglès amb distribució global, incorporació de nou talent, produccions de no-ficció, propietat intel·lectual literària i continguts entorn del món de l’esport.
“Volem mantenir i fer créixer el nostre posicionament per continuar sent un jugador rellevant en el mercat internacional”, va afirmar Laura Fernández Espeso, consellera delegada de l’Studio, durant la seva intervenció en el Media Mastermind Keynote.
“Un dels nostres objectius és l’expansió al mercat anglo, tenim un pla molt específic per incrementar la nostra velocitat d’implantació als Estats Units. No reduirem la nostra producció en espanyol, que continuarà tan fort com fins ara”, va explicar la directiva.
“Un altre dels nostres actius més destacats és la neutralitat: no tenir finestra és una fortalesa, perquè ens converteix en l’aliat ideal per als nostres clients en qualsevol model de negoci possible, ja siguin coproduccions, adquisicions, llicències, aliances amb tercers, etc.”, va destacar Fernández Espeso.
Entre les prioritats més rellevants, la consellera delegada de l’Studio va ressaltar la incorporació de nou talent creatiu directe, a través d’acords exclusius i no exclusius, i també de talent indirecte mitjançant l’adquisició d’altres companyies, com recentment amb la productora llatinoamericana Cimarrón.