Mediaset España ha adquirit Be A Lion, companyia de solucions en comunicació en l’entorn de les xarxes socials. D’aquesta manera el grup de comunicació complementa el seu portfolis digital i amplia l’oferta per a la seva cartera d’anunciants.

Be A Lion està especialitzada en el desenvolupament d’accions de branded content i en la seva difusió en xarxes socials. L’empresa ofereix un model integral de gestió de contingut audiovisual que combina la creació i producció original, la distribució global multicanal, un sistema de mesurament i l’optimització publicitària.

“Estem davant d’una operació que impulsa el nostre procés de transformació i la nostra oferta global audiovisual i multiplataforma a tots els nivells essent, no un punt d’arribada, sinó de partida cap a grans i nous projectes de desenvolupament en totes les finestres de contingut digital”, assenyala el conseller delegat de Mediaset, Paolo Vasile.

“Les sinergies entre el nostre equip comercial de Publiespaña i Be A Lion completen la nostra millor versió 360º i ens situen a un nivell d’excel·lència per oferir als nostres clients la major notorietat per les seves marques, les millors cobertures en qualsevol dels nostres suports audiovisuals i, ara també , el millor posicionament de conversa i prescripció en els entorns de xarxes socials, ampliant l’abast i l’eficàcia de la nostra força comunicadora en el sempre canviant mercat audiovisual”, afegeix el directiu.

Per Silvia Velasco Praga i Carlos Sánchez Castillo, sòcies de Be A Lion, aquesta operació “representa un pas de gegant en la nostra proposta de valor per ajudar les marques a liderar el nou panorama audiovisual, en què les xarxes socials ocupen ja un espai molt rellevant. Unir forces amb el grup audiovisual líder del nostre país ens reforça com a equip i ens permet oferir una solució única al mercat, més completa i innovadora”.