El proper 14 de febrer, dia de Sant Valentí, La Siete endegarà una nova etapa com a canal exclusivament de telenovel·les dirigit a un target de dones de 18 i 55 anys. Això farà que Nueve, el canal més jove del grup, ara dirigit al públic femení, adopti el rol actual de La Siete i es dediqui a les redifusions dels continguts de Telecinco i Cuatro.

Mediaset assegura que La Siete explorarà “totes les opcions de les telenovel·les actuals, donant un gir en els formats i una oportunitat a la innovació temàtica”, malgrat no avança cap títol.

El que sí especifica és que la seva graella es dirigirà a tres core targets: les noies de 18 a 35 anys, per a qui programarà telenovel·les “contemporànies, atrevides i trencadores”; les dones de 25 a 45 anys, amb produccions romàntiques, thrillers i telenovel·les amb més acció; i les dones a partir de 45 anys, a qui oferirà una selecció de títols clàssics, drames i sèries d’època.

Amb el canvi, La Siete adoptarà una nova imatge corporativa simbolitzada per un cor, el qual canviarà de color en funció del tipus de telenovel·la que s’emeti.