La junta directiva de l’Associació per a la Investigació de Mitjans de Comunicació ha elegit Miguel Ángel Fontán com a nou director general de l’entitat per unanimitat. D’aquesta manera, l’AIMC tanca el procés de selecció obert per “impulsar i reforçar el posicionament” de l’associació davant de tots reptes que ha d’afrontar els propers mesos, assenyala en un comunicat.

Miguel Ángel Fontán assumeix un càrrec que fins ara no existia com a tal a l’AIMC per cobrir la sortida de Carlos Lozano, cessat com a president executiu després de 16 anys.

“Aquest nomenament respon a el ferm propòsit d’AIMC per abordar el seu futur com a associació, amb la responsabilitat que suposa fer front als nous reptes del mesurament”, assenyala en un comunicat. La junta remarca que afronta la nova etapa amb els mateixos valors: “rigor metodològic, recerca de consens, neutralitat, transparència i evolució constant”.

La trajectòria de Fontán està lligada a Kantar Media, on va treballar durant 26 anys en diferents responsabilitats: director comercial (1994-2012), director general de la divisió KM Intelligence (2013-2017), i director regional per al sud d’Europa (2017-2020).