L’agència de comunicació i relacions públiques Interprofit ha incorporat com a director d’innovació digital el periodista Miquel Pellicer, fins ara director d’estratègia i comunicació de Lavinia.

Pellicer té l’encàrrec de liderar l’àrea digital per oferir als clients de l’agència nous productes i serveis relacionats amb els nous formats i narratives audiovisuals. En aquesta nova etapa, la transformació digital i la innovació seran “dos conceptes fonamentals en el nou posicionament de l’empresa i en els serveis estratègics per als nous clients”, assenyala el periodista.

Interprofit destaca que el fitxatge de Pellicer reforça “la transformació digital de la companyia en un ecosistema comunicatiu cada cop més complex”.

Miquel Pellicer és professor de Comunicació Corporativa a la Universitat Oberta de Catalunya i té una àmplia trajectòria en el sector de la comunicació, desenvolupant projectes de creació i distribució de continguts, així com de consultor estratègic per a mitjans, marques i institucions.

Abans de Lavinia, on ha estat gairebé quatre anys, Pellicer havia treballat al FC Barcelona com a coordinador de continguts digitals internacionals, i al diari Mundo Deportivo com a editor en cap digital i community manager, entre d’altres.