El Periódico de Catalunya ha estat rellançat amb una profunda renovació estètica i conceptual de les edicions impresa i digital. Amb el lema Entendre-hi +, el diari dirigit per Albert Sáez es proposa “redoblar esforços per, a través del seu característic estil clar i directe, aportar als lectors claus amb les quals comprendre realment l’abast de les notícies”, diu Javier Moll, president de Prensa Ibérica.

“Davant una realitat tan polièdrica i complexa com l’actual, un gran diari és aquell que, a més d’informar, explica, posa en context, relaciona, aprofundeix, interpreta i argumenta”, subratlla l’editor del grup que va adquirir El Periódico el maig de 2019.

Moll explica que el redisseny de la capçalera és “reflex de l’afany” dels seus professionals per abordar els tres grans “desafiaments” a què s’enfronten els mitjans: la transformació digital, la innovació en els formats i la qualitat dels continguts.

“El Periódico evoluciona i abraça canvis que milloren la seva edició, però manté intactes els valors que inspiren la seva labor com a diari català i de progrés”, defensa el president de Prensa Ibérica.

Javier Moll assenyala que aquest rellançament integral d’El Periódico “representa un salt qualitatiu en el servei que brinda als lectors i ve a reafirmar el seu compromís amb Catalunya, la seva complicitat amb els ciutadans d’aquesta terra i la seva recerca impenitent de la veritat”.