Daniel Domenjó encapçala la nova estructura [foto: Movistar Plus+].
L’àrea editorial de la companyia s’organitza en tres grans eixos. Jorge Pezzi assumeix la direcció de ficció, que inclou les àrees d’originals (cinema i sèries), desenvolupament editorial i la direcció d’aliances. Un altre de les potes estarà liderada per Hugo Tomás en la direcció d’entreteniment i no-ficció.
En el tercer eix, Enric Rojas continua al capdavant de la direcció d’esports, sumant ara les funcions de gestió de negoci. A més, es crea la direcció de nous continguts d’esports amb Juan Andrés Gª Ropero ‘Bropi’ per al desenvolupament de nous formats.
Aquests tres eixos editorials comptaran amb una direcció de producció única encapçalada per Pablo Guerenabarrena.
Per altra banda, la direcció comercial, amb Agustín Navarro, impulsarà el negoci amb la direcció de comunicació i màrqueting, liderada per Purificación González, i la direcció de tecnologia, amb Saúl García.
Quant a la direcció d’operacions, nous negocis i venda internacional comandada per Domingo Nieto, se’n manté l’estructura, amb la direcció comercial de publicitat i la direcció d’àrea tècnica.
Des del seu rol corporatiu, Clara Ruipérez s’uneix al comitè de direcció per reforçar l’anàlisi de nous negocis en el desenvolupament de noves propietats intel·lectuals.
Finalment, es mantenen les direccions tranversals de la resta d’àrees amb Loreto González (persones), Ángeles López-Lobatón (assessoria jurídica) i Nacho Rupérez (finances).
Javier de Paz, nou president de Movistar Plus+, i Daniel Domenjó, nou CEO